Serveis
Avaluem la teva marca i objectius, detectem necessitats i projectem estratègies especialitzades per a aconseguir les teves metes en un mercat altament fragmentat.
ESTRATÈGIES PRECISES
En l’era de la comunicació i la informació, la teva marca necessita una estratègia única. Cada marca es presenta al públic des d’una posició específica i amb una història singular davant audiències fragmentades que requereixen que arribem a elles amb precisió.
recerca de mercat
benchmarking
ANÀLISI DEL CONSUMIDOR I DE TARGET
definició de insights
'MÈTODE TAKE TO MARKET': DEFINICIÓ I IMPLEMENTACIÓ ESTRATÈGICA
Planificació eficient de campanyes
compra optimitzada de mitjans
monitoratge precís de resultats
anàlisi global i reporting
retroalimentació
Els nostres clients ja saben com treballem




























PLANIFICACIÓ DE MITJANS 360º
Una vegada entesos quins problemes tens i què necessites realment, definim la millor estratègia possible concretant els objectius de mitjans i donant forma a la campanya més adequada per a aconseguir les teves metes de negoci. Sempre optimitzant els teus recursos.
Som especialistes en Awareness, Consideració, Performance, Continguts, Xarxes Socials i Reputació Digital.
Mitjans














































CAMPANYES DIGITALS
ACTIVACIÓ I ACTUACIONS PRÈVIES
Tot això permet la millora permanent mitjançant optimitzacions diàries basades en les dades
OPTIMITZACIONS & REPORTING
Les implementacions tècniques de mesurament de dades recopilades per les plataformes fan possible una anàlisi que és clau per a l’optimització. També permeten, posteriorment, la configuració de tests i proves amb els quals prendre decisions en funció de les dades obtingudes. Només així és possible optimitzar al màxim les campanyes. Això es trasllada al client en reportis pràctics i manejables.
Plan de analítica
La clau per a realitzar la millor optimització possible de la manera més precisa és comptar amb un pla d’analítica. Aquí definim com es recull la informació i es faciliten les dades que permetran millorar les campanyes, modificar objectius o fer nous plantejaments: mesurament dels processos digitals, definició d’audiències i categories d’usuaris, descripció de nomenclatures i recopilació de codis de mesurament en cada campanya digital.
Partners i eines


















PLANIFICACIÓ EFICAÇ
Liderem amb precisió i creativitat. Implementem les estratègies de planificació més actuals que optimitzen recursos i maximitzen resultats. I és que «la publicitat no és una ciència, sinó una disciplina en constant evolució» (David Ogilvy)
COMUNICACIÓ DISRUPTIVA DE MARCA
En un entorn saturat d’informació i bombardeig diari de centenars de missatges, destacar és un desafiament crucial per a les marques. No n’hi ha prou amb comunicar per comunicar: és essencial que cada missatge tingui un propòsit clar, es transmeti en el moment adequat i ressoni en l’audiència de manera autèntica i memorable.
Hem d’anar més enllà del convencional, apostar per l’originalitat i jugar amb la disrupció per a captar l’atenció i sorprendre de manera positiva i significativa. Aconseguirem que el missatge no sols es vegi, sinó que se senti i es recordi.
La rellevància és clau: la marca ha de connectar amb els interessos i necessitats del públic, oferint contingut que aporti valor i reflecteixi la seva identitat de manera coherent. I evitar, així, ser un altre missatge més que es perd en el soroll publicitari per a convertir-se en una veu distintiva que marca la diferència.
RELLEVÀNCIA I SINGULARITAT
La comunicació d’una marca és efectiva quan el seu contingut, forma, lloc i moment són rellevants. Cada canal té el seu caràcter, i el missatge ha d’adaptar-se a ell, a les seves particularitats, ajustant el to i maximitzant així l’impacte.
GESTIÓ GLOBAL DE XARXES SOCIALS
SOCIAL MEDIA & CONTENT
CONTENT MARKETING
SOCIAL MEDIA
MESURAMENT & ANALÍTICA
LA IMPORTÀNCIA DE LES DADES
Ens basem en dades com el nostre millor aliat per a prendre decisions informades i estratègiques. Interpretar correctament les dades permet a les organitzacions ser més eficients i predictibles, identificant tendències i patrons que guien les accions. Això ens permet descobrir insights valuosos, orientant la planificació i execució d’estratègies.
L'ANALÍTICA DIGITAL COM A PILAR
L’analítica forma part del nostre ADN. Creiem que cap campanya digital és completa sense un robust pla de mesurament, implementació i anàlisi. Tots els nostres projectes es fan amb enfocament analític que permet l’avaluació constant de l’impacte per a optimitzar resultats de manera contínua.